اکبر عربدوست: تلاش می کنیم کیفیت واترپلو ایران را نشان دهیم

باشگاه خبرنگاران / رقابت‌های‌ واترپلو باشگاه‌های آسیا؛ ترکیب تیم زرین معدن آسیا مشخص شد
نوامبر 22, 2014
صادرات فناوری تولید به نیجریه
نوامبر 28, 2014

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اکبر عربدوست سرمربی تیم زرین معدن آسیا در آستانه شروع دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: بعد از بازی در آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر واترپلو و در اختیار گرفتن چند بازیکن از تیم های دیگر لیگ برتر و دو بازیکن خارجی در وضعیت آمادگی خیلی خوبی قرار داریم. امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم و کیفیت واترپلو ایران را به همه نشان دهیم.

سرمربی تیم زرین معدن آسیا در ارزیابی خود از دیگران حریفان عنوان کرد: تیم آلماتی در اولین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال ۱۳۷۸ با برتری مقابل تیم زرین معدن قهرمان شد. این تیم دچار تحولات خوبی شده است که می تواند برای هر تیم خطر ساز باشد. ما بارها با تیم القادسیه کویت بازی کردیم و از آن ها شناخت داریم. امیدوارم با بازی های خوب به نیمه نهایی و حتی فینال مسابقات برسیم.

اکبر عربدوست بیان کرد: هدف ما قهرمانی در این مسابقات است. تیم های دیگر هم با هدف و انگیزه در مسابقات شرکت کرده اند.انشالله با غیرت و تلاش بازیکنان بتوانیم در این میدان مهم پیروز شویم چون فدراسیون شنا برای برگزاری مسابقات زحمات زیادی را کشیده است. در کل کادر فدراسیون و مسئولین دست به دست هم داده اند تا میزبان خوبی باشیم.