واترپلوی جام باشگاه های آسیا – تهران

زرین معدن آسیا نایب قهرمان آسیا شد
دسامبر 20, 2014
ابوترابی‌فرد: نائب قهرمانی تیم واترپلو زرین معدن آسیای زنجان را در جام باشگاه‌های آسیا تبریک گفت
دسامبر 22, 2014

مراسم اختتامیه و معرفی برترین های دهمین دوره مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا در حالی برگزار شد که وزیر ورزش و مسئولان ارشد کنفدراسیون شنای آسیا(AASF) در این مراسم حضور نداشتند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، دهمین دوره رقابت های واترپلوی جام باشگاه های آسیا در حای شامگاه شنبه با برگزاری مراسم اختتامیه رسما به کار خود پایان داد که محمود گودرزی وزیر ورزش و همچنین مقامات ارشد کنفدراسیون شنای آسیا و حتی طاها الکشیری (مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا) در این مراسم حضور نداشتند.
این مراسم در ابتدا با معرفی بازیکنان برتر آغاز شد و از گئورگی کیش(بهترین بازیکن- زرین معدن آسیا)،حسین الجزامی از تیم قادسیه الخبر عربستان (بهترین دروازه بان) و سرگی ایوانوف از تیم آستانا قزاقستان (آقای گل) تقدیر شد.
در ادامه بازیکنان واترپلوی ایران با در دست داشتن گل به یادبود مرحوم ایمان ولی زاده داور فقید واترپلوی ایران ادای احترام کردند.
سپس تیم های اول، دوم و سوم این مسابقات با رژه مقابل تماشاگران پشت سکوی قهرمانی ایستادند تا مسئولان حاضر مدال های طلا، نقره و برنز را به بازیکنان اهداء کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، مهدی بنویدی، جهانگیری، عبدالحمید احمدی، کیومرث هاشمی، حکیمی پور، بهرام افشارزاده، شاهرخ شهنازی، شاه کرمی، رضا درویش و . تشریفات اهدا مدال و جام را انجام دادند.
این مراسم با اهدا کاپ قهرمانی به تیم های اول تا سوم پایان یافت.
گفتنی است دهمین دوره رقابت های واترپلوی جام باشگاه های آسیا با قهرمانی آستانای قزاقستان به پایان رسید و تیم های زرین معدن زنجان و القادسیه خبر عربستان دوم و سوم شدند